Nosy czerwone - renifery zrobione!

Już jakiś (dłuższy) czas temu odkryłam TE przeurocze ciasteczka z Rudolfem i, jako że mam lekkiego świra na punkcie reniferów, jelonków i tym podobnych stworków, pomyślałam, że będą się idealnie nadawać na paznokcie. Problem w tym, że odkryłam je latem, a chyba każdy wie, że Rudolf = Święta, postanowiłam więc trochę poczekać i namalować je w odpowiednim czasie...czyli teraz =)

Some time ago, a quite long time ago, I found THESE super cute Rudolf cookies, and since I am a bit crazy about reindeers, deers etc., I thought they would be perfect to recreate on my nails. But it was Summer at the time, and everyone knows that Rudolf = Christmas, so I decided to wait and paint them when the time is right. And it is now =) 




Renifery pożarły resztę mojego lakieru Catrice Ultimate Nudes: 070 Same Seine But Different, w buteleczce nie zostało już dosłownie nic, musiałam nawet użyć rozcieńczalnika do lakieru do paznokci (tego tu o), ale udało mi się pomlować wszystkie paznokcie. Później zrobiłam trzy kropki - jedną dużą i czerwoną i dwie mniejsze, czarne, a następnie namalowałam róźki farbką akrylową. Jestem praworęczna, więc zwykle kiedy zaczynam malować coś lewą ręką, bardzo mnie to spowalnia, ale tym razem namalowanie różków na obu rękach było zadziwiająco łatwie i myślę, że zajęło mi nie więcej niż 15 minut.

The reindeers ate the rest of my Catrice Ultimate Nudes: 070 Same Seine But Different, there is literally nothing left in the bottle, I even had to use nail polish diluent (this one), but I managed to paint all my nails. Then I made 3 dots - one big red one, and two smaller black ones, and then painted the antlers with black acrylic paint. I'm right handed, so usually when I start painting something with my left hand, it slows me down very much, but this time it was surprisingly easy to paint the antlers on both hands, I think it took me no more than 15 minutes.




Bardzo mi się podobają te renifeerki, nie mogę przestać na nie patrzeć :D
I'm really happy with how they turned out, I can't stop looking at them :D




Zostałam poproszona o krótką instrukcję jak je zrobić, więc oto ona:
I was asked to make a quick tutorial on how to paint them, so there it is:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz