Wzorki, szlaczki, sweterki szaraczki

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami czymś więcej niż zwykle. Wiele osób pyta mnie jak maluję paznokcie, jak dużo czasu mi to zajmuje i tak dalej, więc postanowiłam pokazać Wam jak wygląda cały ten proces =)

Zwykle zaczynam od szybkiego szkicu na papierze: rysuję dość schematyczny kształt paznokcia i próbuję na nim różnych wzorów. Czasem całość robię kredkami, jednak najczęściej używam do tego lakierów żeby, jeszcze zanim użyję ich na paznokciach, zobaczyć czy dobrze do siebie pasują.

Today I'd like to share with you a little bit more than I usually do. Many people ask me how I paint my nails, how long it takes etc. so I decided to show you what the whole process looks like =)

It usually starts with a quick sketch on a paper: I draw a simple nail shape and try different patterns on it. Sometimes I draw the whole thing with coloured pencils, but most of the times I use nail polishes to see whether they look well together or not.


Później przenoszę wcześniej narysowany wzorek na jeden paznokieć, na lewym palcu serdecznym (nie pytajcie mnie dlaczego akurat ten, bo sama tego do końca nie wiem :D).

Tym razem też zaczęłam właśnie od tego palca, jednak nie podobało mi się to, co namalowałam i zdecydowałam się zmienić coś we wzorku, więc zmyłam lakier i ulepszoną wersję namalowałam na środkowym palcu.

Kiedy już jestem zadowolona z tego, co namalowałam na pierwszym paznokciu,biorę się za resztę. Nie maluję jednak calego wzoru pokolei na każdym paznokciu, ale "przenoszę go" fragmentami. Odkryłam, że w ten sposób zajmuje mi to mniej czasu =)
Och, i przy okazji: często pytacie jak długo zajmuje mi pomalowanie paznokci. Cóż, to zależy od tego, jak skomplikowany jest wzór, który akurat maluję. Zwykle nie mam pojęcia jak dużo czasu mi to zabiera, bo w międzyczasie robię pięć innych rzeczy, ale tym razem - specjalnie dla Was! - malując paznokcie patrzyłam na zegar, więc mogę odpowiedzieć: tym razem pomalowanie obu rąk zajęło mi łącznie ok. 1,5 godziny.

Then I paint the previously drawn pattern on one nail, on the left ring finger (don't ask me why I choose this one, I have no idea :D).

This time too I painted my left ring finger first, but It didn't turn out very well and I wanted to change something in the pattern, so I removed it and started with the new idea on my middle finger.

Once I'm happy with the result on the first nail I paint, I copy the pattern to the other nails. I don't do the whole pattern on each nail, one by one though. Instead, I start with painting one part of the pattern on every nail, then I move to the next part and do it on every nail and so on, I've discovered that this way it takes less time to finish the mani =)
Och, and by the way: many of you ask me how long it takes to paint my nails. Well, it depends on how complicated the design is. Usually I have no idea how long it takes because I do 5 different things at once, but this time - especially for you! =) - I was looking at clock while doing the mani so I can tell you: this time it took me about 1,5h to do both hands.







Jako bazy użyłam My Secret 147: Lavender, a do zrobienia pasków: My Secret 206: Pink Flirt i Essie 102: Play Date. Resztę namalowałam farbkami akrylowymi i całość wykończyłam matowym top coatem.

Paski zrobiłam używając taśmy klejącej:

As a base colour I used My Secret 147: Lavender, and for the stripes: My Secret 206: Pink Flirt and Essie 102: Play Date. All the rest is done with acrylic paints. I finished it with mate top coat.

I made the stripes using scotch tape:



Jestem dość dumna z tego, co udało mi się stworzyć - a Wam jak się podoba? =)

I'm pretty proud about how it turned out - and what do you think about it? =)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz