Święta: wielkie jedzenie i skromne zdobienie

This year I decided to go for something simple for my nails for Christmas, and I must admit, I'm super happy with the effect. Also, I looove the nail photos my boyfriend took for me, and I had a very hard time deciding which of them to put here, so some of them are quite similar but they're just so pretty you'll have to forgive me =)

W tym roku na Święta zdecydowałam się na coś bardzo prostego na paznokciach i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z efektu. Dodatkowo, baaardzo podobają mi się paznokciowe zdjęcia, które zrobił dla mnie mój bojfrend i trudno mi było zdecydować które z nich tu zamieścić, więc niektóre są do siebie dość podobne, ale są tak ładne, że musicie mi to wybaczyć =)




The base colour is Cutie Pie from Ciaté, and the trees are painted with acrylic paint. For the yellow dots I used H&M Golden turmeric, and then came up with a brilliant idea to finish the mani with a matte top coat - and I'm so glad I did it!

Kolor bazowy to Cutie Pie od Ciaté, a drzewka namalowane są farbką akrylową. Do zrobienia kropeczek użyłam lakieru H&M Golden turmeric, a później wpadłam na genialny pomysł żeby wykończyć całość matowym top coatem - i bardzo się cieszę, że to zrobiłam!










I wish you all a very merry Christmas! =)
Życzę Wam wszystkim bardzo wesołych Świąt! =)
















8 komentarzy: