Naklejki z moich wzorów w gamie jesiennych kolorów

As some of you probably already know, I've designed two patterns for the latest, Autumn collection of Manirouge thermal nail stickers!

Jak niektóre z Was już pewnie wiedzą, zaprojektowałam dwa wzory do najnowszej, jesiennej kolekcji naklejek termicznych Manirouge!


I'm super excited about this, it's like a nail dream come true - I'm not as good in painting other people's nails as I am painting my own, and these stickers are a perfect way for others to wear my nail designs, which will always turn out great :D

Niesamowicie się z tego cieszę, to w pewnym sensie spełnienie paznokciowego marzenia - malowanie czyichś paznokci nie idzie mi tak dobrze jak malowanie własnych, a te naklejki są idealnym sposobem na to żeby inni mogli nosić moje wzory, które zawsze wyjdą świetnie :D


I love situations where I have an opportunity to mix my two passions - nail art and graphic design =)
Uwielbiam sytuacje, w których mogę połączyć moje dwie pasje - nail art i grafikę komputerową =)


I designed two patterns, both based on one of my previous manicures (click on the photo to see the post about it):

Zaprojektowałam dwa wzory, oba oparte o jedno z moich wcześniejszych zdobień (kliknijcie w zdjęcia żeby zobaczyć poświęcony mu post):


One of the patterns is almost the exact copy of the original mani, and since this was supposed to be an Autumn collection, I also made a second pattern, using more subdued colours, although I personally don't see a problem with wearing brighter colours even when it gets cold outside =)

Jeden ze wzorów to niemalże kopia oryginalnego mani, a jako że miała to być jesienna kolekcja, zrobiłam też drugi wzór, używając bardziej przytłumionych kolorów., chociaż ja osobiście nie widzę żadnego problemu w noszeniu bardziej intensywnych kolorów nawet kiedy na dworze robi się zimno =)



I placed the elements differently on each sticker, so you basically get 10 different yet still very coherent patterns in one set:

Na każdej naklejce jest trochę inne ułożenie elementów, więc w jednym zestawie dostajecie właściwie 10 różnych, ale nadal bardzo spójnych ze sobą wzorów:






Sooo... what do you think about them? Hot or not? ;)
Więęęc... co o nich myślicie? Hot or not? ;)


Before I forget, here are the links to the product pages in Manirouge shop, just click on the pictures =)
Zanim zapomnę, poniżej są linki do stron produktów w sklepie Manirouge, wystarczy kliknąć na obrazek =)

FLAGELLE PINK
FLAGELLE DESIGN

12 komentarzy:

  1. To bardzo fajnie, że miałaś okazję zaprojektować własne wzory ;-) Oba motywy bardzo ciekawe! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może w przyszłości będę mogła zaprojektować kolejne jeśli te się przyjmą =)

      Usuń
  2. Zdecydowanie HOT ♥ Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tymi naklejkami. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale extra! Gratuluję. Super jest móc zaprojektować coś takiego samemu i potem to jeszcze nosić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! =) Oj tak, noszenie naklejek z własnymi wzorami jest super, chociaż czasem bywa też trochę absurdalne - zdarzało mi się patrzeć na swoje paznokcie i myśleć "szkoda, że sama nie wymyśliłam takiego wzoru", a przecież to właśnie ja go zaprojektowałam :P

      Usuń