Wzorków sporo na bazie holo

I've never really understood why so many girls are crazy about holographic nail polishes. For me this effect was rather weird and not very pretty, until I've tried THIS purple holo polish.

Nigdy do końca nie rozumiałam, dlaczego tyle dziewczyn szaleje na punkcie holograficznych lakierów. Dla mnie ten efekt był raczej dziwny i niezbyt ładny, dopóki nie wypróbowałam TEGO fioletowego lakieru holo.



I received it as a gift from Beauty Big Bang. and at first I didn't indend to use it at all, but the colour in the bottle was so nice that I've decided to give it a try. And I fell in love instantly.

Otrzymałam go w prezencie od Beauty Big Bang i z początku w ogóle nie zamierzałam go użyć, ale kolor w buteleczce wyglądał tak ładnie, że postanowiłam dać mu jednak szansę. I z miejsca się w nim zakochałam.


The polish comes in a pretty, elegant little box, which is a bit hard to open, but you probably won't use it ever again anyway, so that's not a problem.

Lakier zapakowany jest w ładne, eleganckie pudełeczko, które trochę trudno jest otworzyć, ale pewnie i tak nigdy więcej go nie użyjecie, więc to nie jest żaden problem.


The polish itself has a great consistency, it's not very thick, and doesn't smudge at all. The only little downside is it's opacity - 3 coats are an absolute minimum if you want to cover the white ends of nails.

Sam lakier ma świetną konsystencję, nie jest zbyt gęsty i w ogóle nie smuży. Jedynym małym minusem jest jego krycie - 3 warstwy są absolutnym minimum jeśli chcecie całkowicie zakryć białe końcówki paznokci.


I thought such an interesting base would look good with a monochromatic nail art, so I added some white ethnnic/aztec patterns:

Pomyślałam, że tak ciekawa baza będzie się dobrze prezentować z jednokolorowym zdobieniem, dodałam więc białe, etniczno-azteckie wzorki:







***

If you'd like to buy this product or any other nail art supplies from BBB, please remember that you can use the code NAIL10 in order to get 10% off your order.
Jeśli chcecie kupić ten produkt albo cokolwiek innego od BBB, pamiętajcie proszę, że jeśli użyjecie kodu NAIL10, dostaniecie 10% rabatu na swoje zamówienie.

6 komentarzy:

  1. Cudeńka! zawsze jestem pod wrażeniem Twoich ręcznie malowanych wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem miłośniczką holo. I twierdzę, że każdy prędzej czy później musi pokochać ten tęczowy efekt. I jak widać mam rację :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ten holo! A te wzorki do niego wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten holoś mnie nie zachwyca, ale wzory są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. :) Uwielbiam takie ręcznie malowane wzory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Really stunning and awesome!~

    OdpowiedzUsuń