The perfect glitter

This post will be different than the previous ones - there will be no nail art this time!

Ten post będzie inny od pozostałych - tym razem nie będzie żadnego nail artu!



Today I wanted to tell you about the best glitter polish I've ever had.
Do you know that feeling when you try to apply such polish with a brush, and you end up with something like the left side of the picture below?

Dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć o najlepszym brokatowym lakierze, jaki kiedykolwiek miałam.
Znacie to uczucie kiedy próbujecie nałożyć taki lakier pędzelkiem i zostajecie z czymś takim jak po lewej stronie poniższego obrazka?

image
Source / źródło: https://youtu.be/VcHzidmqPJE

Well, I've had no such problems with the Rose Gold Series polish from Born Pretty Store! I was honestly surprised about how opaque it is, I only needed 1-2 layers to get a full coverage

No więc z lakierem z serii Rose Gold od Born Pretty Store nie miałam w ogóle takich problemów! Byłam naprawdę zaskoczona jego kryciem, wystarczyły mi 1-2 warstwy


The colour I used is called So So
Kolor, którego użyłam, to So So


And which glitter polishes can you recommend? Do you have any favourites? =)
A jakie błyszczące lakiery Wy polecacie? Macie jakieś ulubione? =)


***
If you'd like to buy this product or any other nail art supplies from BPS, please remember that you can use the code QEL91 in order to get 10% off.
Jeśli chcecie kupić ten produkt albo cokolwiek innego od BPS, pamiętajcie proszę, że jeśli użyjecie kodu QEL91, dostaniecie 10% rabatu.

2 komentarze:

  1. mam podobny lakier z BPS, ale w wersji hybrydowej i jestem w nim zakochana! nigdy nie spotkałam się z takim kryciem przy brokacie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, jaki, jaki? Ja jeszcze nie mam żadnej brokatowej hybrydy ;)

      Usuń