Metaliczne odcienie i delikatne zdobienie

Today I have another thing that is new for me to show you - it's a metallic nail polish in rose gold from the Beauty Big Bang.

Dzisiaj mam Wam do pokazania kolejną nową dla mnie rzecz - metaliczny lakier w kolorze rose gold od the Beauty Big Bang.


There are actually two polishes in set - one special base, and one metallic polish. They both come in identical cute little boxes:

W zestawie znajdują się właściwie dwa lakiery - specjalna baza oraz metaliczny lakier. Oba są zapakowane w identyczne ładniutkie kartoniki: 




The base acts differently than any other base I know, it's very... slippery. To get the best, most even effect, put it on a matte base - you can simply use a matte polish or buff your nail. Using nail cleaner would probably work too. Generally speaking, the point is to prevent this special base from sliding away from your nail, because if it does, it creates unaesthetic circles:

Baza zachowuje się inaczej niż jakakolwiek inna baza, z jaką miałam do czynienia, jest bardzo... śliska. Najładniejszy, najrówniejszy efekt uzyskuje się nakładając ją na matową bazę - można po prostu pomalować wcześniej paznokcie matującym lakierem lub zmatowić płytkę pilniczkiem. Przetarcie jej odtłuszczaczem pewnie też by dało radę. Generalnie chodzi o to, żeby ta specjalna baza nie ślizgała się po paznokciu, bo powstają wtedy takie nieestetyczne kółka:



The base takes a while to dry and you have to be careful not to touch it during the drying time, but it's totally worth it because the metallic polish looks great when applied on an even base.

Baza potrzebuje kilku minut do wyschnięcia i trzeba uważać żeby jej w tym czasie nie dotknąć, ale zdecydowanie warto, bo metaliczny lakier wygląda świetnie kiedy nałoży się go na równą bazę.



When it comes to the metallic polish itself, at first it looks like a regular, a bit smudgy shimmer polish, but in less than a minute it smoothes out and gets this intriguing metallic look. I could stare at this for hours! :D

Jeśli chodzi o sam metaliczny lakier, to na początku wygląda jak zwykły, nieco smużący shimmer, ale w ciągu niecałej minuty wygładza się i zyskuje ten intrygujący metaliczny wygląd. Mogłabym się na to gapić godzinami! :D



The polish looks so flattering on nails that I had a really hard time figuring out what I want to pain over it. Eventually I decided to go with subtle, elegant, light pink triangles.

Lakier wygląda tak korzystnie na paznokciach, że trudno mi było wymyślić, co chcę na nim namalować. W końcu zdecydowałam się na subtelne, eleganckie, jasnoróżowe trójkąty.



I wish the polish would last longer - it started to wear off from the ends of my nails the next day :(
Szkoda, że lakier nie jest bardziej wytrzymały - zaczął się ścierać z końcówek już następnego dnia :(





***
If you'd like to buy this product or any other nail art supplies from BBB, please remember that you can use the code NAIL10 in order to get 10% off your order.
Jeśli chcecie kupić ten produkt albo cokolwiek innego od BBB, pamiętajcie proszę, że jeśli użyjecie kodu NAIL10, dostaniecie 10% rabatu na swoje zamówienie.


17 komentarzy:

  1. Piękny ten lakier <3 z tym delikatnym zdobieniem super się prezentuję, tak elegancko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie otrzymałam bazy i efekt był beznadziejny :( Zdobienie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, naprawdę?! :( Bez bazy ten lakier nie ma sensu :/

      Usuń
    2. Na wzorniku wyglądał super, ale na paznokciu podkreślił każdą nierówność :/

      Usuń
  3. Jak ja Wam zazdroszczę takich pięknych płytek paznokci. Moje to masakra kompletna. Były ok to je spiłowałam na krótsze i wyglądają masakrycznie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam, przesadzasz, widziałam Twojego ostatniego posta, masz bardzo ładny kształt paznokci! 😊

      Usuń
  4. Wygląda cudownie! Dobrze, że nie przyćmiłaś go żadnym większym zdobieniem (chociaż to w sumie nie byłoby w Twoim stylu). ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! 💚 Szkoda mi było przykryć go czymś mocniejszym, bo sam z siebie jest taki ładniutki :D

      Usuń
  5. Nie jestem fanką metalików, ale w takim zdobieniu wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiedziałam, że jestem, ale dzięki temu lakierowi odkryłam, że jestem :D

      Usuń
  6. Szkoda, że baza sprawia tyle problemów, bo lakier jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miewałam bardziej problematyczne lakiery, tu wystarczy zadbać o to, żeby baza nie miała się na czym ślizgać =)

      Usuń
  7. Wygląda pięknie, ale już tyle się naczytałam o problemach z aplikacją i słabej trwałości tego typu lakierów, że chyba spasuję z zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda bardzo ładnie i daje niesamowity efekt na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że trwałość lipna, bo lakier wygląda całkiem fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń