Green ikat

Despite the fact that Semilac brand is very well known here in Poland, I've never tried any of their polishes before.

Pomimo tego, że marka Semilac jest bardzo znana w Polsce, nigdy dotąd nie próbowałam żadnego z ich lakierów.




My first one is the number 163 Your Angel, which is a lovely light pistachio shade (although the colour on the cap is clearly blue, which is very misleading)

Moim pierwszym jest numer 163 Your Angel, który jest ładnym jasnopistacjowym odcieniem (chociaż kolor na zakrętce jest wyraźnie niebieski, co jest bardzo mylące)




I have mixed feelings about it. The colour is very nice, but the polish is a bit more liquid than I like, so applying it took me more time than it usually does. Also, I needed 3 layers of it to get full coverage, but I think that adding a 4th layer would be a good idea.

Mam w stosunku do niego mieszane uczucia. Kolor jest bardzo ładny, ale sam lakier jest jak dla mnie trochę zbyt płynny, więc nakładanie go zajęło mi więcej czasu niż zwykle. Poza tym, potrzebowałam aż 3 warstw aby osiągnąć pełne krycie, ale myślę, że dodanie jeszcze czwartej warstwy byłoby dobrym pomysłem.


And what are your experiences with Semilac polishes? Do you love them or hate them?
A jakie są Wasze doświadczenia z lakierami Semilac? Uwielbiacie je, czy nienawidzicie?

1 komentarz:

  1. W większości lubię lakiery Semilac'a choć miałam głównie kolory ze starszych serii i nigdy nie sprawiały mi zawodu. Szkoda, że krycie ma takie słabe. 3-4 warstwy to bardzo kiepsko.

    OdpowiedzUsuń