Fioletowo, owocowo.

W końcu udało mi się zrobić coś z kropek. Nie mam pojęcia co to za owoce, pewnie nawet takie nie istnieją. Z początku planowałam namalować wisienki, ale później zmieniłam zdanie i w końcu po prostu zrobiłam parę dużych czerwonych kropek na każdym paznokciu i dodałam do nich listki w przypadkowych miejscach. I teraz w sumie przypominają mi trochę tę roślinkę, której wszędzie pełno w okresie świątecznym...

Jako bazy użyłam Golden Rose Rich Color 41 w głęboko fioletowym odcieniu, któy na moich zdjęciach niestety nie jest już taki głęboki, więc musicie uwierzyć mi na słowo, że właśnie taki jest =)

I finally managed to do something made of dots. I have no idea what fruits these are, they probably don't even exist. At first I was going to paint some cherries but then I change my mind and eventually I simply painted a few big red dots on each nail and added some leaves in random places. And now they actually remind me a bit of this plant that is everywhere at Christmas time... 

Anyway, as a base I used Golden Rose Rich Color 41 in deep purple, which sadly isn't so deep on my photos, so you just have to believe me that in reality it is =)






Bardzo spodobał mi się ten lakier. Na buteleczce jest napisane "One Step, Maxi Brush" i rzeczywiście - żeby uzyskać na paznokciu kolor z buteleczki wystarczy jedna wartwa, a pędzelek jest dość szeroki i przyjemnie się nim maluje.

I really liked this polish. On the buttle it says "One Step, Maxi Brush" and it's true - one coat is enough to reach the destined colour, and the brush is quite wide and pleasing to use.



Owoce zrobiłam lakierem Wibo Extreme Nails w pięknym malinowoczerwonym kolorze i Wibo Lovely Classic 25, a kropki pomiędzy nimi srebrnym lakierem Konad Special Nail Polish.

Och, and for the fruits I used Wibo Extreme Nails in beautiful raspberry red colour + Wibo Lovely Classic 25, and for the dots between them - Konad Special Nail Polish.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz