The least spooky Halloween manicure

I had a plan. I wanted to do a Halloween manicure, with some pumpkins or scary bloody stuff...

Miałam plan. Chciałam zrobić halloweenowy manicure, z jakimiś dyniami, albo strasznymi krwawymi rzeczami...



...but the problem was, I don't like either pumpkins, nor scary bloody stuff. So, after testing a few ideas and not liking any of them, I eventually sort of gave up and ended up with a very delicate and feminine spider’s web pattern on a nude background. But I prefer it that way =)


...ale problem w tym, że nie lubię ani dyni, ani strasznych krwawych rzeczy. Więc, po tym jak wypróbowałam kilka pomysłów, z których żaden mi się nie spodobał,  trochę się poddałam i stanęło na bardzo delikatnym i kobiecym wzorku pajęczej sieci na kolorze nude. Ale taka rozwiązanie podoba mi się o wiele bardziej =)


The nude base colour is Cafe au lait from Madam Glam:
Kolor bazowy w odcieniu nude to Cafe au lait from Madam Glam:



By the way, I also wanted to show you a Born Pretty Store lipstick that immediately stole my heart:

Przy okazji, chciałam Wam też pokazać pomadkę z Born Pretty Store, która od razu skradła moje serce:


It's Bonnie Choice Liquid Matte Waterproof Lipstick in colour 3# Show girl. What I love the most about it is that once it's dry, it stays on your lips - and ONLY on your lips, so you don't have to worry about it transfering onto your teeth or clothes

To Bonnie Choice Liquid Matte Waterproof Lipstick w kolorze 3# Show girl. Tym, co podoba mi się w niej najbardziej, jest fakt, że po wyschnięciu zostaje na ustach - i TYLKO na nich, więc nie trzeba się martwić o to, że odbije się na zębach czy ubraniach.



It's also very long lasting - on the photo below you can see how it looked after about 11 hours:
Jest też bardzo trwała - na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć jak wyglądała po około 11 godzinach:


I liked this lipstick so much that after a couple of days I also bought two other colours - 1# Best Actress and 7# Screen Siren ;)

Pomadka spodobała mi się tak bardzo, że po kilku dniach dokupiłam jeszcze dwa inne kolory - 1# Best Actress and 7# Screen Siren ;)


***
If you'd like to buy this product or any other nail art supplies from BPS, please remember that you can use the code QEL91 in order to get 10% off.
Jeśli chcecie kupić ten produkt albo cokolwiek innego od BPS, pamiętajcie proszę, że jeśli użyjecie kodu QEL91, dostaniecie 10% rabatu.

1 komentarz: