Jelly pink floral stamping

Wow, it's been over two months since my last post! I was much more active on my Instagram, but I don't post all the photos there, and I have a lot of them. So let's catch up!

Wow, od mojego ostatniego posta minęły już ponad dwa miesiące! O wiele bardziej aktywna byłam na moim Instagramie, ale nie wrzucam tam wszystkich zdjęć, a mam ich mnóstwo. Pora nadrobić zaległości!



Let's begin with a delicate floral mani on a definitely one of the most gorgeous nude polishes I've ever had - UR SUGAR UR-05 Jelly Pink from Born Pretty Store.

Zacznijmy od delikatnego kwiatowego zdobienia na zdecydowanie jednym z najcudowniejszych lakierów nude, jaki kiedykolwiek miałam - UR SUGAR UR-05 Jelly Pink od Born Pretty Store



It's probably impossible to get a full coverage from it, but I don't think it's a bad thing - it only makes it look more natural. I could totally wear it without adding any nail art (but, obviously, I didn't), highly recommended!

Uzyskanie nim pełnego krycia jest prawdopodobnie niemożliwe, ale nie uważam żeby to była wada - dzięki temu kolor wygląda jeszcze bardziej naturalnie. Zdecydowanie mogłabym nie dodawać już do niego żadnego nail art (ale oczywiście to zrobiłam), bardzo polecam!



I finished the manicure with some delicate reverse stamping, for which I used the XL-088 stamping plate from Beauty Big Bang

Manicure wykończyłam delikatnym reverse stampingiem, do którego użyłam płytki XL-088 od Beauty Big Bang






-

Let me know what you think about this mani, and remember that if you'd like to buy this product or any other nail art supplies from BPS, you can use the code QEL91 in order to get 10% off.
If you'd like to buy any nail art supplies from the Beauty Big Bang, please remember that you can use the code NAIL10 in order to get 10% off your order.

Dajcie znać, co myślicie o zdobieniu, i pamiętajcie, że jeśli chcecie kupić ten produkt albo cokolwiek innego od BPS, możecie użyć kodu QEL91 i otrzymać 10% rabatu.
Jeśli chcecie kupić jakikolwiek produkt z Beauty Big Bang, pamiętajcie proszę, że jeśli użyjecie kodu NAIL10, dostaniecie 10% rabatu na swoje zamówienie.

4 komentarze:

  1. ale cudo! uwielbiam kwiatowe zdobienia, a lakier bazowy totalnie mnie zachwycił.. od dawna szukam takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki =) Ja się totalnie zakochałam w tym lakierze już od pierwszego pociągnięcia pędzelkiem, bardzo polecam!

      Usuń
  2. welcome back. It's such a beautiful nailart.

    OdpowiedzUsuń