Zimowo, śnieżynkowo

Pomyślałam, że skoro mamy już grudzień, to najwyższa pora na to, żeby zacząć malować zimowe wzorki. I to też zrobiłam =)

Since it's already December, I thought it's high time for doing a winter themed mani. So there it is =)


Użyłam jednego z moich ulubionych lakierów wszechczasów - Wibo Extreme Nails 188 i białej farbki akrylowej. Jeśli chcecie wiedzieć jak w dość prosty sposób namalować takie śnieżynki, na dole jest szybka instrukcja. Ja użyłam striping tape, czyli cieniuteńkiej taśmy klejącej służącej właśnie do nail artu, ale jeśli macie niezliczone pokłady cierpliwości to możecie po prostu pociąć zwykłą taśmę klejącą na cienkie paseczki =)

I used one of my favourite polishes ever - Wibo Extreme Nails 188, and white acrylic paint. If you want to know how to quite easily paint a snowflake like this, there's a quick tutorial. I used striping tape, but if you're patient enough, you can try cutting a regular scotch tape =)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz