Trójkolorowy stamping kwiatowy

Tym razem kiedy przeglądałam produkty Born Pretty Store, pamiętałam o technice reverse stamping i wybrałam takie płytki, z którymi będę mogła trochę poeksperymentować. Jedną z nich jest Chic Flower plate BP-L014 (możecie dostać ją tutaj):

This time when I was looking through Born Pretty Store products I did remember about reverse stamping, and I chose plates that I could experiment with. One of them is Chic Flower plate BP-L014 (you can get it here):


Podobają mi się na niej wszystkie wzory i było mi naprawdę trudno podjąć decyzję którego z nich użyć jako pierwszego, ale w końcu wybrałam kwiatki, które na zdjęciu powyżej znajdują się w prawym górnym rogu, myśląc, że będą dobre do ćwiczenia reverse stampingu. No i były:

I love all of the patterns on it, and I had a really hard time deciding which one of them to use first but eventually I chose the top right pattern on the photo above, thinking it would be good for practising reverse stamping. And it was:


Płytka jest piękna i bardzo dobrze wygrawerowana - ma wszystko czego można oczekiwać od dobrej płytki do stempelków.

The plate is beautiful and very well engraved - it has everything you may expect from a good stamping plate. 


Użyłam czarnego lakieru do stempelków Konad, Eveline miniMAX 942, Colour Alike 165 Żar Tropików i Essence Colour&go 189 New York City Call.

I used black Konad stamping polish, Eveline miniMAX 942, Colour Alike 165 and Essence Colour&go 189 New York City Call.



Jeśli chcecie kupić tę płytkę albo cokolwiek innego od BPS, pamiętajcie proszę, że jeśli użyjecie kodu QEL91, dostaniecie 10% rabatu.

If you'd like to buy this plate or any other nail art supplies from BPS, please remember that you can use the code QEL91 in order to get 10% off.



18 komentarzy:

  1. Amazing manicure and lovely plate. Big hug and congratulations.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW :) Całość wygląda genialnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kolory wybrałaś ;) cudownie to wygląda! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie się to prezentuje! Piękne są te twoje zdobienia, bardzo lubię do ciebie zaglądać, jeszcze nigdy nie trafiłam na nic brzydkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, dziękuję Ci bardzo! Dzięki takim komentarzom jak ten czuję, że moje blogowanie naprawdę ma sens =)

      Usuń
  5. Piękne zdobienie, bardzo podoba mi się połączenie kolorków <3

    OdpowiedzUsuń
  6. starannie wykonane i przepiękne zdobienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna jest ta płytka i piękne mani. Zawsze zastanawiam się jak Wy robicie zdjęcia obydwu łapek, na statywie czy na samowyzwalaczu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Nie wiem jak inne dziewczyny, ale ja mam to szczęście, że do zdjęć nie muszę używać żadnych statywów czy samowyzwalaczy, bo robi mi je mój Nadworny Fotograf ^^

      Usuń
  8. This is such a pretty look! Your photos are gorgeous!

    OdpowiedzUsuń