Matowy chevron kwiatowy

Wybrałam tę płytkę Born Pretty Store głównie z powodu wzoru chevron, który jest jednym z moich ulubionych wzorów wszechczasów. Oprócz niego, na płytce - BP-L006 - są też inne klasyczne wzory, jak kropki czy szachownica, i parę bardziej szalonych, jak gwiazdki. Ale tym, co sprawia, że płytka jest jeszcze lepsza niż mogłaby być, są wzory na dole - różne wąsiki, dwie śnieżynki i wstążeczka - czyż nie są urocze? =)

I choose this Born Pretty Store plate mainly because of the chevron pattern, which is one of my favourite patterns of all times. Apart from chevron, on the plate - BP-L006 - there are also other classic patterns like dots or chessboard, and some more crazy ones like stars. But what makes it even better than it could be are the patterns on the bottom of the plate - various mustaches, two snowflakes and a ribbon - aren't they cute? =)


Użycie wąsików było kuszące, ale zostałam przy chevronie, bo pomysł na to mani miałam już od bardzo dawna.

Using the mustache stamps was tempting, but I sticked to chevron because I've had the idea for this nail art for a really long time.


Kwiatki namalowałam farbkami akrylowymi, a potem wykończyłam całość lakierem matującym.
I made the flowers with acrylic paints, and then finished the mani with a matte top coat.




Jeśli chcecie kupić tę płytkę albo cokolwiek innego od BPS, pamiętajcie proszę, że jeśli użyjecie kodu QEL91, dostaniecie 10% rabatu.

If you'd like to buy this plate or any other nail art supplies from BPS, please remember that you can use the code QEL91 in order to get 10% off.


2 komentarze: