[40 GNAI - Films] Filmowe, Weso-Andersonowe

W tym tygodniu tematem wyzwania The 40 Great Nail Art Ideas są filmy. Mogłoby się wydawać, że to jeden z najlepszych tematów, jakie mogą być, jest przecież tyle wspaniałych filmów, którymi można się zainspirować!... Ale jak to często bywa w takich przypadkach, nagle nie mogłam sobie przypomnieć żadnego filmu, który oglądałam, a już na pewno nie takiego, który mógłby wylądować na moich paznokciach. W końcu jednak mnie olśniło, przypomniałam sobie jak bardzo byłam zachwycona estetyką filmów Wesa Andersona i postanowiłam zrobić zdobienie inspirowane Kochankami z Księżyca.

Na początek parę zdjęć z filmu, w razie gdybyście jeszcze go nie widziały (ale musicie go obejrzeć, jest świetny!)

This week's theme of The 40 Great Nail Art Ideas Challenge is Films. You could think that it's one of the best possible themes there could be, after all there are so many great films you can get inspired by!... But, as it often happens in such cases, suddenly I couldn't remember any film I ever watched, and definitely not a one that could end up on my nails. Eventually I got an idea though, I remembered how much I loved the aesthetic of Wes Anderson's films, and I decided to do a nail art inspired by Moonrise Kingdom.

A few pictures from it for start, in case you haven't seen it yet (but you have to watch it, it's awesome!)



I nail art =)
And nail art =)



Jestem szczególnie dumna z latarni morskiej, którą namalowałam lewą ręką ^^
I'm particularly proud of the lighthouse, which I painted with my left hand ^^


Bardzo pomocna przy tym zdobieniu była paletka w pierścionku od Born Pretty Store. Dzięki niej nie trzeba daleko sięgać do farbek, ryzykując rozlanie stojącej obok wody, bo wszystko, zarówno farbki, jak i woda w malutkim pojemniczku, jest pod ręką, albo raczej na ręce =)

When I was painting all these things, a ring palette from Born Pretty Store was very helpful. Thanks to it, you don't have to reach for paints, risking spilling water standing next to them, because everything, both paints and water in a tiny container, is, literally, on hand =)



***
Jeśli chcecie kupić ten produkt albo cokolwiek innego od BPS, pamiętajcie proszę, że jeśli użyjecie kodu QEL91, dostaniecie 10% rabatu.
If you'd like to buy this product or any other nail art supplies from BPS, please remember that you can use the code QEL91 in order to get 10% off.



4 komentarze:

  1. Uwielbiam ten film! Piękna inspiracja, a wykonanie mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję =) Ja w ogóle uwielbiam filmy Wesa Andersona!

      Usuń
  2. The manicure is lovely! And that ring palette very intriguing !

    OdpowiedzUsuń