[40 GNAI - Red] Nowe stemple kwiatowe

On occasion of New Year Born Pretty Store was sending gifs to the people writing reviews of their products. In mine, among other things like for example the ring palette, there were two stamping plates - Qgirl-057 and BP-83. I haven't used them yet and I thought that my 40 Great Nail Art Ideas Challenge pattern code for this week - stamping - would be a good reason to try them.

Z okazji Nowego Roku Born Pretty Store rozsyłało paczki z prezentami do osób, które recenzują ich produkty. W mojej paczce, oprócz między innymi paletki w pierścionku, znajdowały się dwie płytki do stempli - Qgirl-057 i BP-83. Jeszcze ich nie używałam i pomyślałam, że to, że w tym tygodniu w Wyzwaniu The 40 Great Nail Art Ideas moim kodem jest właśnie stemplowanie, jest dobrym powodem żeby wypróbować nowe płytki.






And the plates:
I płytki:

I love this aztec print!


Both plates are pretty well carved, although I did have some problems with stamping the delicate patterns from the Qgirl-057 plate.

Obie płytki są dość dobrze wygrawerowane, chociaż miałam pewne problemy z odbiciem delikatnych wzorów z Qgirl-057.

BP-83 plate
Qgirl-057 plate

***
Jeśli chcecie kupić ten produkt albo cokolwiek innego od BPS, pamiętajcie proszę, że jeśli użyjecie kodu QEL91, dostaniecie 10% rabatu.
If you'd like to buy this product or any other nail art supplies from BPS, please remember that you can use the code QEL91 in order to get 10% off.



4 komentarze:

  1. Mam tą nr 83, dostałam jako gratis czy coś i jeszcze nawet folii z niej nie zdjęłam. Jest bardzo ładna, ale w sumie chyba ją komuś oddam.
    Hihi aż się zdziwiłam, że u Ciebie stemple! Śliczne te kwiatuszki na paznokciach! :) szkoda, że nie masz wyraźniejszego lakieru do stempli, bo tak ładnie ten wzorek wygląda. No chyba, że ktoś lubi tak subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie do końca odpowiadają wzory na tych płytkach. Są ładne, ale jakoś nie sądzę żebym jeszcze kiedykolwiek ich użyła.
      No fakt, stemplową damą to ja raczej nie jestem :D Do tego stopnia, że jak teraz patrzę na swoje paznokcie z tymi stemplami to aż mi jakoś nieswojo, jakoś zbyt pusto, zbyt prosto, zdecydowanie wolę sama coś namalować =)
      A ten złoty lakier, którego użyłam do odbicia wzorków (Golden Rose) i tak jeszcze daje radę, na początku próbowałam odbić je złotym Konadem, ale jego już zupełnie nie było widać

      Usuń
  2. Mam płytkę 83, lubię takie kwiatowe łączki. Złotego Konada też miałam, faktycznie słabo odbijał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o złote stemple to u mnie jak na razie wygrywa Golden Rose Rich Colour. Widziałam na różnych zdjęciach, że lakiery do stempli od Colour Alike są jednymi z najlepszych, ale nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować =)

      Usuń