Jelenie cienie

I've had this Celebration stamping plate from Born Pretty Store for a while now but I forgot to use it during the Christmas season, and I was a bit afraid that it's time has gone. BUT I've found a lovely deer design on it, which you can use any time of the year you want, so I've decided to give it a go. And I am so glad I did! The mani turned out exactly how I planned, and it's very delicate, even despite the black stamping.

Już od jakiegoś czasu mam tę świąteczną płytkę do stempli od Born Pretty Store, ale zapomniałam jej użyć w okresie świątecznym, więc trochę się obawiałam, że jej czas się skończył. ALE znalazłam na niej uroczy wzór z jelonkiem, którego można używać w dowolnej porze roku, więc postanowiłam go wypróbować. I bardzo się cieszę, że to zrobiłam! Zdobienie wyszło dokładnie tak, jak planowałam, i jest bardzo delikatne, nawet pomimo czarnego stemplowania.




The stamping plate I used - Celebration BPX-L008 - has 26 lovely designs on it, 12 of which cover the whole nail. They are all very well carved. Most of the patterns are pretty festive, but you can also find a few that are quite neutral, like for example the cute owl on the bottom of the plate.

Na płytce, której użyłam  - Celebration BPX-L008 - znajduje się 26 ślicznych wzorów, z których aż 12 pokrywa całą płytkę paznokcia. Wszystkie z nich są bardzo dobrze wygrawerowane. Większość wzorów jest dość świąteczna, ale można też znaleźć kilka neutralnych, jak na przykład urocza sówka na dole płytki.






As a base colour I used Ciaté's Cookies and cream, which by the way is one of my favourite polishes ever, and then I added a gradient using Essie's In stitches.

Jako koloru bazowego użyłam Cookies and cream od Ciaté, który swoją drogą jest jednym z moich ulubionych lakierów wszechczasów, a nastęnie dodałam gradient, używając do tego lakieru Essie In stitches.









***
If you'd like to buy this product or any other nail art supplies from BPS, please remember that you can use the code QEL91 in order to get 10% off.
Jeśli chcecie kupić ten produkt albo cokolwiek innego od BPS, pamiętajcie proszę, że jeśli użyjecie kodu QEL91, dostaniecie 10% rabatu.

14 komentarzy:

  1. Jelonek <3 i klimat z Hannibala <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, mam lekką obsesję na punkcie jelonków ^^
      A Hannibala właśnie niedawno skończyłam oglądać i chyba jakoś podświadomie mnie zainspirował, chociaż na szczęście w mniej makabryczny sposób :P

      Usuń
  2. Cudowne! Też mam tą samą płytkę, muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne jelonki wyszły z tej niby świąteczno-zimowej płytki :) i fajnie, że są na wszystkich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Staram się zawsze robić dany wzór na wszystkich paznokciach, ale niestety nie zawsze mam na to czas =(

      Usuń
  4. Cudowne! Mam tę płytkę i pewnie się zainspisuję! :)

    OdpowiedzUsuń