Ręcznie malowane, szalem inspirowane

Over a year ago I bought myself a scarf, and every time I looked at it, I thought that it's pattern would look good on nails. But for some reason I never did anything about it. Until now =)

Ponad rok temu kupiłam sobie szal i za każdym razem jak na niego patrzyłam, myślałam, że jego wzór wyglądałby dobrze na paznokciach. Z jakiegoś powodu jednak nic z tym nie robiłam. Aż do teraz =)


So this nail art is loosely inspired on this scarf:
Więc to zdobienie jest luźno zainspirowane tym szalem:
As a base colour I used Madam Glam {Chit Chat} gel polish in a beautiful muted violet shade. The polish is very opaque - two rather thin coats of it were absolutely enough.

Jako koloru bazowego użyłam żelowego lakieru Madam Glam {Chit Chat} w pięknym odcieniu przygaszonego fioletu. Lakier jest bardzo dobrze kryjący - dwie dość cienkie warstwy w zupełności wystarczyły.



First I painted the red and black stripes, and then added the white aztec/ethno patterns. I'm super happy with the effect!

Najpierw namalowałam czerwone i czarne paski, a następnie dodałam białe azteckie/etniczne wzorki. Jestem mega zadowolona z efektu!







10 komentarzy: