Grzeczne zdobienie świąteczne

Trochę spóźnione, ale oto moje wigilijne paznokcie:
A little late, but here are my Christmas Eve nails:



Jako bazy użyłam lakieru O.P.I. Uh oh roll down the window, cała reszta namalowana jest farbkami akrylowymi, do nałożenia których użyłam paru pędzelków z mojego nowego, 15-częściowego zestawu od Lady Queen:

As a base I used O.P.I. Uh oh roll down the window polish, all the rest is painted with acrylic paints, for which I used a few brushes from my new 15 pieces set from Lady Queen:


Zestaw zawiera jedną malutką sondę do robienia kropek i czternaście pędzelków różnych rozmiarów, którymi jestem naprawdę zachwycona, są wśród nich dwa wachlarzowe pędzle do metody brush stroke, kilka płaskich idealnych do one stroke, trzy linery i moje ulubione dwa małe pędzelki, którymi można malować niesamowicie precyzyjne rzeczy.

In the set there is one dotting tool and fourteen brushes in various sizes which I really love. There are two fan brushes for the brush stroke method, a few flat brushes perfect for one stroke, three liners, and my personal favourites, two tiny brushes that allow you to paint very intricate things.




***
Jeśli chcecie kupić ten produkt albo cokolwiek innego od Lady Queen, pamiętajcie proszę, że jeśli użyjecie kodu WEHS15, dostaniecie 15% rabatu.
If you'd like to buy this product or any other nail art supplies from Lady Queen, please remember that you can use the code WEHS15 in order to get 15% off.

6 komentarzy:

  1. przeurocze zdobienie! :) masz mega talent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdobienie. W tym roku mam 2 ulubione zimowe motywy - śnieżynki i właśnie ostrokrzew. Pięknie go zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń